Susipažinkite: Ieva – „Jorus“ marketingo vadovė

Ar Jums nebūna taip, jog, rankose laikydami vieną ar kitą savo mėgstamą, kasdien naudojamą produktą, imate ir pagalvojate, o kas gi už jo slypi? Kaip gimė produkto formulė, kas sugalvojo pakuotės dizainą, o kas – marketingo idėją, dėl kurios taiklumo, tikėtina, tą produktą, šiandien tapusį Jūsų favoritu, kaip tik ir atradote? Galiausiai, kokia yra to prekės ženklo atsiradimo istorija? Mums, prisipažinsime, būna smalsu! Dėl šios priežasties ir gimė idėja parengti straipsnių ciklą, kuriame norime Jus šiek tiek artimiau supažindinti su trimis „Jorus“ idėjos generatorėmis, kurios, nepaisant visų, nuo verslo kūrimo neatsiejamų iššūkių, ir dabar tvirtai laiko įmonės „vairą“.
Pažintį pradėsime nuo Ievos, įmonėje užimančios marketingo vadovės pareigas. Nors turimas aukštojo mokslo diplomas (marketingo ir tarptautinės komercijos magistras), atrodo, yra kaip tik „į temą“, moteris neslepia, kad, 2021 metais, prieš atsisveikinant su vadybininko darbo vieta vienoje iš Kauno centre įsikūrusių įmonių ir neriant į nuosavo verslo „darymą“, abejonių netrūko. Tačiau, stebint „Jorus“ plėtrą, o kartu – ir kiekvieno iš įmonės darbuotojų augimą, akivaizdu, jog ši istorija – su laimingu tęsiniu.
„Jorus“ idėja – po…Kalėdų eglute
Pirmoji detalė „Jorus“ „dėlionėje“ – Ievos kolegei Irmai, su kuria, kaip ir minėjome, progą susipažinti turėsite vėliau, skaitydami kitus mūsų tinklaraščio įrašus, gimusi mintis artimuosius bei draugus artėjančių 2019-ųjų metų Kalėdų proga pradžiuginti kanapių produktais. Moterų antrosios pusės – ūkininkai, jau kurį laiką besiverčiantys kanapių ir moliūgų auginimu, tad žaliavų šios idėjos (kaip ir fantazijos!) realizavimui netrūko.
Akivaizdu, jog Ievos ir Irmos darbas, apėmęs išskirtinį dėmesį net ir menkiausioms detalėms, pradedant buteliukų pasirinkimu ir baigiant etikečių dizainu, realizuotas kalėdinių dovanų pavidalu, buvo įvertintas dešimtuku. Šias rankų darbo dovanas gavusieji džiaugėsi, o kiti, pamatę galutinio rezultato profesionalumą, pradėjo teirautis, kaip ir jiems būtų galima tokius produktus įsigyti.
Ieva prisimena: supratimas, jog kanapių produktai, kaip viena iš galimybių natūraliais būdais puoselėti visapusiškai geresnę savijautą, domina ne tik jas – šios žemės ūkio kultūros augintojų žmonas – bet ir kitus žmones, tapo atspirties tašku imtis „Jorus“ idėjos realizavimo darbų, prie kurių netrukus prisijungė ir kita įkūrėja – Rita.
Darbas tęsiasi ir užvėrus biuro duris
Oficialus Ievos darbo grafikas realiai neatspindi šiai veiklai skiriamo laiko bei jėgų. Padirbėti tenka tiek vakarais, tiek savaitgaliais, kada dažnai ir vyksta įvairūs renginiai (parodos, mugės ir pan.), kuriuose atstovauti „Jorus“ tenka ir Ievai.
Ieva augina dviejų metų dukrytę, tad, siekis atrasti balansą tarp laiko, skiriamo darbui ir dėmesio šeimai, yra visiškai suprantamas. Įmonei augant, natūralu, apstu sričių, prie kurių prisiliesti reikia už marketingo sritį atsakingai Ievai. Visgi, moteris džiaugiasi, kad, subūrus patikimą komandą, žiūrinčią į „Jorus“ ne kaip į darbdavį, bet savo asmeninį karjeros projektą, daug užduočių galima drąsiai deleguoti kitiems, taip atrandant daugiau laiko pabūti su šeima. Laiko, o taip pat – ir noro, Ievai pakanka ir neoficialiam bendravimui su kolegomis už biuro sienų. Temų pokalbiams (ne vien apie darbą) netrūksta ne tik tarp jų trijų – „Jorus“ įkūrėjų, bet ir kitų kolektyvo narių.
Ieva – anaiptol ne „batsiuvio be batų“ atvejis
Ievos gyvenime įvairūs kanapių produktai svarbią vietą užėmė dar prieš „Jorus“, o dabar, kai prekių asortimentas vilioja tokia įvairove, viską įdomu išbandyti ir įvertinti pačiai. Visgi, Ieva turi kelis produktus, kurių atsargas nuolat papildo. Pirmiausia, tai – lukštentos kanapių sėklos, kuriomis galima praturtinti košių, sriubų, sumuštinių, salotų ir bet kurio kito patiekalo sudėtį, priduodant šiam ne tik papildomų skonio natų, bet ir, žinoma, naudingų medžiagų. Kaip sako Ieva, kanapių sėklos – produktas, tinkantis visur ir visada!
Ieva, tikriausia – kaip ir daugelis iš mūsų, kartais mėgsta pasmaližiauti. Puikus atradimas, palepinantis skonio receptorius, tačiau leidžiantis išvengti…sąžinės graužaties – moliūgų sėklos šokolade. Išduosime mažą paslaptį: Ievos favoritas – kapučino skonis.
Na, o, šaltojo metų laiko „Jorus“ marketingo vadovė negali įsivaizduoti be lūpų odą puoselėjančio CBD balzamo, kuris, dėl savo neutralaus aromato, patinka ne tik moterims, bet ir vyrams. Tai – viena iš Ievos „must to have“ priemonių, kuri visada po ranka.
Taigi, akivaizdu, jog šioje situacijoje kalbėti apie „batsiuvį be batų“ tikrai negalima. Priešingai: nepaisant gana didelės naudojamų „Jorus“ produktų įvairovės, Ievos svajonėse – dar daugiau…kanapių. Tiksliau – kanapinis namas (apie plačias kanapių panaudojimo galimybes, viena kurių – statybinės žaliavos, jau esame rašę) , kuris yra ne tik draugiškas gamtai, bet ir pasižymi antialerginėmis savybėmis, nepelija, užtikrina optimalų drėgmės bei šilumos kiekį.
Na, o kol kanapių, kaip statybinės žaliavos, pritaikymo galimybės Lietuvoje, deja, dar yra ribotos, Ieva, kartu – ir visa jos šeima, savo norą gyventi tvariau išreiškia taip, kaip leidžia aplinkybės. Pavyzdžiui, namuose naudojama saulės jėgainėje pagaminta žalioji elektros energija, didelis dėmesys skiriamas sąžiningam atliekų rūšiavimui. Taip pat, peržiūrint savo pirkimo ir vartojimo įpročius, stengiamasi veltui nešvaistyti maisto.
Patirties trūkumas versle – privalumas?
Ieva atvirauja, jog su kitomis įmonės įkūrėjomis, su kuriomis, kaip jau buvo minėta, laiką leidžia ne tik darbe, bet ir laisvalaikiu, dažnai prisimena „Jorus“ kelią nuo idėjos pradžios iki dabar. Tikėtina, jog būtent patirties neturėjimas ir buvo vienas iš svarbiausių veiksnių, skatinęs tiek ją, tiek ir kitas „Jorus“ merginas, susidūrus su kliūtimis, judėti į priekį. Iškilus problemoms, moterys, tiesiog improvizuodamos, jas spręsdavo, net neturėdamos minčių, kad ateityje gali laukti dar didesni išbandymai.
Šiandien, kai „Jorus“ prekės ženklą jau pažįsta bei vertina daug asmenų, propaguojančių tvarų, sveiką gyvenimo būdą ir ieškančių natūralių sveikatos puoselėjimo receptų, dėl prieš beveik 5 metus ištarto „TAIP“ „Jorus“ veiklos pradžiai, Ieva labai džiaugiasi ir šią savo patirtį vadina neįkainojama.
-
CBD 10% (1000 mg) Kanapių aliejus Plataus spektro, 10 ml
Kaina: 45.00€ -
CBD 15 % (1500 mg) Kanapių aliejus Izoliuotas, 10 ml
Kaina: 54.90€ -
CBDa + CBD 5% (500 mg) Kanapių aliejus Pilno spektro RAW, 10 ml
Kaina: 34.90€ -
CBN 5% (500 mg) + Melatoninas Kanapių aliejus Izoliuotas, 10 ml
Kaina: 70.00€