Susisiekite: info@jorus.lt | +370 608 74355 (I-V, 9-17 val.)
Iki nemokamos dovanos liko: 40.00

Emocinės savijautos problemos: kaip padėti sau?

balance-peacful-scaled.jpg

Rodos, jau kuris laikas niekas nemotyvuoja greičiau „susisukti“ darbe, jog būtų galima kuo daugiau laiko praleisti gryname ore ar užsiimti kita mėgstama veikla? Priešingai, jaučiate nuolatinį nuovargį, susiduriate su miego problemomis ar be jokios svarios priežasties kankina nerimas?

Jei tai – apie Jus, „Jorùs“ komanda ragina kuo greičiau suimti save į rankas, kad ir vėl galėtumėte džiaugtis net ir pačiais mažiausiais žemiškais malonumais. Laiku ėmusis atitinkamų priemonių ir neleidus neigiamoms emocijoms išplisti, dažniausiai apsieinama be medikų pagalbos ir nėra reikalingas medikamentų vartojimas.

Šiame įraše pasidalinsime įžvalgomis, kaip padėti sau, pasitelkus elementariausius, ne kartą girdėtus patarimus.

Kokybiškas miegas

Miego poveikis mūsų nuotaikai ir darbingumui yra vienas svarbiausių. Dažnai žmonės skundžiasi dėl per trumpo miego. Tačiau, ar žinojote, jog miegoti per ilgai yra ne ką geriau? Optimalaus miego trukmė suaugusiam žmogui yra 7-8 valandos. Idealu, jei pavyktų atsikelti ne vėliau, nei 7 valandą ryto.

Neabejotinai svarbiausia yra miego kokybė. Kiekvienas gali atrasti savo organizmui priimtiniausią gero miego receptą. Vieniems tai – stiklinė karšto pieno, kitiems – CBD aliejus. CBD ir kiti, mažiau žinomi kanabinoidai – sritis, kuria mokslininkai aktyviai domisi. Jau atliktų tyrimų rezultatai leidžia daryti išvadą, jog CBD kanapių aliejus gali turėti teigiamos įtakos miego kokybei.

Žinoma, nebūtina iš karto pirkti preparatų, skirtų miegui gerinti. Pabandykite gultis ir keltis tuo pačiu metu (net ir savaitgalį!), prieš miegą venkite fiziškai bei protiškai aktyvių veiklų, atsiribokite nuo išorinės aplinkos dirgiklių (pavyzdžiui, televizoriaus), nepersivalgykite. Atrodo, labai elementarūs, tačiau, galbūt, itin efektyvūs patarimai!

Atsisveikinimas su nerimu

Nerimas – normali organizmo reakcija į tam tikrus vidinius ar išorinius dirgiklius. Tiesa, kai nerimas išauga ir tampa nuolatine būsena, kenkiančia gyvenimo kokybei, akivaizdu: metas jam tarti „sudie“!

Jei galvos skausmą neretai galima numalšinti išgėrus vieną tabletę, su nerimu ir kitais psichologinio pobūdžio negalavimais yra kur kas sudėtingiau. Neretai antidepresantai ar raminamieji, vaizdžiai tariant, vieną gydo, o kitam kenkia. Net jei nerimas dingsta, tačiau gali atsirasti visa „puokštė“ šalutinių poveikių (mieguistumas, nuovargis, apetito padidėjimas ar pan.). Tikriausiai nelabai viliojantis scenarijus, ar ne?

Momentinio pagerėjimo neatnešantis, tačiau neabejotinai saugesnis variantas – natūralūs papildai, žolelių arbatų ir pan. Be kitų privalumų, kuriuos patvirtina moksliniai tyrimai, teigiamą įtaką, kovojant su nerimu, stresu bei kitomis emocinėmis problemomis gali turėti ir reguliariai vartojamas CBD aliejus.

Kaip vienas iš labiausiai raminančių kanabinoidų mokslinėje literatūroje išskiriamas ir CBN (kanabinolis). Tai – gerokai retesnis, sudėtingiau išgaunamas kanabinoidas nei CBD, tad ir CBN produktai kaina – brangesnis pasirinkimas, nei, pavyzdžiui, CBD kanapių aliejus.

CBD Lietuvoje, kaip ir visoje ES, įstatymiškai kol kas įteisintas tik kaip kūno priežiūros priemonių komponentas (CBD kosmetika – plati „Jorùs“ prekių asortimento kategorija, su kuria susipažinti galite tiesiog dabar, internetu arba užsukę į fizines prekybos vietas). Tad, natūralu, dalis žmonių šiek tiek skeptiškai žiūri į CBD kanapių produktus, o ir pastarųjų pasirinkimas, lyginant su kai kurių kitų užsienio šalių rinkomis, yra gerokai skurdesnis.

CBD aliejus kaina atrodo per brangus produktas, jog išbandytumėte jį patys, ar abejojate, kad ir jūs, kaip didelė dalis moksliniuose tyrimuose dalyvavusių asmenų, pajusite raminantį šios medžiagos poveikį? Neretai gali pakakti tiesiog įnešti naujų vėjų į savo kasdienybę!

Būkite fiziškai aktyvesni

Sveikas kūnas – sveika siela. Fizinis aktyvumas teigiamai veikia emocinę būseną. Jei į sportą „įklimpsite“ rimčiau, šypsotis norėsis vien dėl malonių kūno pokyčių, matomų veidrodyje.

Atsisakykite žalingų įpročių

Atliktų mokslinių tyrimų rezultatai patvirtino ryšį tarp alkoholio ir nerimo. Polinkis kilnoti taurę neigiamą veikia ir miego kokybę.

Ne ką geresnės žinios ir asmenims, priklausomiems nuo nikotino. Cigaretės dūmas stresą numalšina tik tą akimirką, tačiau, laikui bėgant, situaciją tik pablogina. Tyrimais įrodyta, jog nikotinas didina nerimo sutrikimo atsiradimo galimybę bei neigiamai veikia tam tikrus kanalus, kurie yra susiję su nerimu.

Asmenims, kenčiantiems nuo lėtinio nerimo, derėtų atsisakyti ar bent apriboti suvartojamo kofeino kiekį. Ši medžiaga gali ne tik sukelti ar paaštrinti nerimą, bet netgi išprovokuoti nerimo priepuolius.

Tinkamai maitinkitės

Netinkama mityba – dar viena galima nerimo priepuolių priežastis. Mažiau cukraus, greitųjų angliavandenių ir perdirbto maisto, daugiau vandens, daržovių, vaisių, liesų baltymų ir gerųjų angliavandenių. Išradinėti dviračio tikrai nereikia: pakanka maitintis, vadovaujantis sveikos mitybos piramidės principais.

Moliūgų sėklų ir kanapių aliejus, savo puikia sudėtimi bei išraiškingu skoniu, suteikiantys įprastiems patiekalams naujo šarmo – „Jorùs“ siūlomi produktai, kurie taip pat nusipelno būti įtraukti į Jūsų naująjį, sveikesnį racioną.

Taigi, vieniems grįžti į emociškai stabilaus gyvenimo vėžes padeda sportas, kitų atradimas – CBD aliejus. Išsiaiškinti, kuris sprendimas yra tinkamiausias Jūsų atveju, galite tik Jūs. Svarbiausia, pastebėjus, jog gyvenime pradeda dominuoti juoda spalva, imtis kažkokių veiksmų, padėsiančių susidoroti su užklupusiomis problemomis.